Tuesday, October 21, 2008

to my room, to the friends back home :)

Ke hadapan bilik Natasha yang amat dirindui dan disayangi. Saya berharap anda dalam keadaan sihat-sihat sahaja.

Ingatikah engkau masa dulu, ketika kaulah tempat perlindunganku daripada adik yang annoying? daripada kawan yg mau dielak dan kadang2 juga dari ibubapa yang.. entahlah. haha

ba, trasa pla tiba2 mo imbas2 balik zaman sklh when bm ruled! time form4 and form5 ngan pacik2 and macik2 skalian. time nda payah risau psl stadi. wui, ingat ko si bunjut? mana kau?? bnyk pla salah aku sama dia. entah dia sudah maafkan aku ngan c pacik ka. 

alah.. time yg kitaorg ckp mo prepare dbate KUNUN padahal abis bergosip d library. time kita study. time pi labuan mcm org kejakunan. buat projek. reka cipta yg nda pernah menjdi. mana sdah ko shar! mana ko as! ba, dare i say this? kdang2 rindu jugak ngan sekolah. biar ckit jak..

skrg, suma org entah d mana. 1 di johor. 1 sibuk berdating d sunway. aduina, satu lagi di mesir n satu lgi mo jln pi nz. mcm kamu org. ingat kmu kena marah meimei? kerja rumah yg nda pernh siap. mengajar add maths haha. aku jadi kau, kau jadi aku

ba, nda lama lagi ada nie mo kahwin. aku menunggu jemputan wui! jgn ko lupa kertas A3 ngan lagunya skali! 

jangan ko stress. 

ingat,

ok ba klu ko.

random post. eos is NEAR. go study.

his grace, i need.

0 comments: